lördag 2 oktober 2010

grattis mammas prinsessa




idag blir våran prinsessa 6 år tänk va tiden går fort, tycker att det var inte länge sedan hon var bebis, hon fick ett nintendo DS xl av oss hon vart super glad, så jag hoppas hon får en super dag min sessa.
fick ju hem blöjer från buzzador för ett tag sedan pampers activ fit som vi provat på noah trodde först när jag fick dom att det var nått skämt dom var ju lövtunna, tänkte att dett där kan ju aldrig hålla för nått, men noah har sovit med dom och som är super bra, det ända jag inte tycker om är att när man köper dom är det färre blöjor i paketet än i när du köper original pampers.. fick hem noahs vinter skor jag vann på tradera såg ju inte änns andvända ut dom va jättefina , så bu är det bara tjejernas vinterskor kvar, har hittat super fina timberland stövlar på ellos förr 995 dyrt tycker jag men med en rabatt kod på 50 % så är det ju överkomligt men då finns det ju inga stolekar kvar typiskt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar