måndag 4 oktober 2010

måndag igen

då va det måndag igen och dax för en måndagslist, ta och gör en ni med.

  • jag är så glad att jag har en underbar familj och fina vänner tack för att ni finns.

  • att Engla är glad och nöjd från hennes födelsedag hon tackar alla som grattat henne.

  • att vi äntligen bestämt datum för min födelsedagsfest nu är det bara resten kvar...

  • att jag äntligen övertalat Jonny att vi ska måla om i köket tills projekt renovering börjar jag blir så glad då jag inte trivs med köket just nu jippi.

  • och att familjen peppar peppar är friska och krya och att Noah äter just nu lite bättre...

det va min lista för denna måndag prova på ni med det är mycket bra för en.

Engla vart jätte glad för alla sina presenter, så nu är hon nöjd ett tag. idag har jag haft fina Emma och söta Vincent här alltid lika mysigt måste ta och träffas oftare tycker jag...

nej god natt på er

2 kommentarer:

  1. Ja, gumman det måste verkligen bli oftare alldeles för sällan kanske kan försöka träffas i nästa vecka ? kram kram Emma

    SvaraRadera
  2. Härligt!
    Vilken fin blogg du har!

    SvaraRadera