torsdag 21 oktober 2010

oj oj oj....






nu var det länge sedan igen, men jag har haft fullt upp säger vi , jag har ju fyllt år, och fick så mycket fina blommor, sen fick jag pengar av mina svärföräldrar, en så fin väska av mamma bild kommer sen,också fick jag en jätte fin lykta som ser ut som ett hjärta man hänger upp, kommer en bild på den med sen, tack så jätte jätte mycket allihopa. usch börjar känna paniken över att lilla gubben ska börja hos dagmamma i januari, och mamma ska jobba det var ju inte igår, men samtidigt ska det bli skit kul och träffa alla jobbar kompisar igen och att kunna få lite mer pengar varje månad är ju ett jätte plus,fast han är ju mammas lilla hur ska han klara sig utan mamma??

men va bra det går för mig med att lägga till bilder,,, åhhh nu får ni ha överseendet med det jag är inte så duktig på sånt här måste lära mig. har en liten engla hemma som har varit hemma från skolan snart hela veckan med feber och snorig men är piggare idag så imorgon blir det skolaigen, hon längtar för imorgon ska dom få belöning för att dom varit så duktiga.. nej nu ska jag ta och röja lite här hemma innan lilla mannen vaknar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar