fredag 8 oktober 2010

viktväktarna


igår varja på viktväktarna gick faktiskt bra gått ner 1,2kg så nu hoppas jag att det fortsätter att gå bra skulle va kul om man slapp sitta på straden som en valros : ) idag ska vi åka och hälsa på min syster i västerås ska plannera min trettio års fest, eftersom det är min tur att fylla år så är det väl på sin plats att fixa fest med men det är faktiskt bland det värsta jag vet tucker absolut inte om att ha all uppmärksamhet, villle igentilgen att jonnys syrra och jag skulle ha ihop för då är man ju två att dela den uppmärksamhet, men hon har nyss fått en liten bebis så hon får vänta med sin fest, men det går säkert fin fin detta hoppas jag...

2 kommentarer:

  1. Du ska ha all uppmärksamhet, för du är speciell och underbar...älskar dig//mamma

    SvaraRadera
  2. Jag känner inte dig, men jag tycker att du är värd uppmärksamhet! Att just du fyller år är värt att fira!

    SvaraRadera