måndag 27 september 2010

måndag

jaha då va det måndag igen då, man blir ju lite dagglömsk när man bara går hemma, idag har vi varit till uppsala och köpt present till våran sessa som blir 6 år på lördag liten blir stor, vi byte även tildes stövlar som jag köpte för två veckor sedan och dom hadde redan gått sönder, tråkigt men nu är dom byta. engla fick en present i förskott då den inte gick att slå in, en kampfisk som nu heter anton.

måndags listan från jennyn.se

  • våran fina nya familjemedlem anton har flyttat in.
  • min älskling har ledig vecka
  • jag har min fina familj som jag älskar
  • jag har så fina underbara vänner
  • och att jag har en mamma som alltid ställer upp på oss älskar dig
  • vi har äntligen tagit och röjt upp här hemma så noah har fått ett provisoriskt rum.

englas önske lista när hon fyller år är en fisk och en bröllops tårta så jag ska ringa ner till bettans i morgon och kolla om hon kan göra en lite sån tårta, hon sa att på toppen skulle hon och hennes allt k skulle stå som brudpar, hon är för söt lill sessan.

nej nu ska jag fortsätta kolla på ullared

4 kommentarer:

  1. Mamma: Tack för det.....älskar er alla. Men heter fisken Hugo eller Anton??

    SvaraRadera
  2. Woooow.......jag lyckades!!!!
    mamma igen.

    SvaraRadera
  3. han heter anton jag skrev fel och vet inte vart hugo kom ifrån he he kram kram mamma

    SvaraRadera
  4. Hej! Ja, tänkte gå upp på Babycafé. Ska lämna Liam vid kvart över nio halv tio. Ska du gå upp så kan jag ju knacka på hos dig när jag lämnat Liam.

    Kram

    SvaraRadera