torsdag 9 september 2010

syster...




oj nu va det ett tag sedan igen. har varit hos min syster i två dagar jag och barnen,
hon kom hit i tisdags och skulle hälsa på och hämta dockvagn, dockskötbord som sabrina skulle få, efter tjejerna, så då följde vi med henne hem, skönt att komma hemifrån lite och umgås lite med syster och systerbarn.
när jag va där så fick syster dotter som pluggar till frisör slinga håret på mig, tack snälla emelie för hjälpen.
har tittat runt lite efter en vinter dress till engla och jag hittade en så fin hos didriksson som jag är sugen på men har inte hittat nån affär den säljs i vill känna lite på den innan jag köper den,såg även att didriksson va bäst i test i år. är det någon som vet vart den finns får dom gärna hojjta till. ps vilken färg tycker ni??
nej nu ska jag lägga mig i sängen och titta lite på tv innan jag somnar..

god natt på er

3 kommentarer:

  1. Den röda....:) kram Johanna

    SvaraRadera
  2. det vart den rosa de va den engla så gärna ville ha och den röda hittade jag ingen stans.

    SvaraRadera
  3. den rosa va riktigt fin den me....och det är ju bäst att lyssna på små busarna ;)

    SvaraRadera