onsdag 22 september 2010

lite av värt..

hejsan hoppsan.
vi hadde det helt underbart på åland med god mat och dryck, så jag hoppas lilla pappa är nöjd,vi fick dock ha med oss noah till åland då min stackars mamma vart magsjuk, så tjejerna fick vara hos farmor båda två, men det gick ju jätte bra, fast visst hadde det vore skönt att vara helt barn fri, men men det kommer säckert fler gånger eller hur mamma??.
idag har jag och bästa j med barn, varit i uppsala och shopat lite,
köpte en liten present till j syster som ska få barn vilken dag som helst nu,TRÖJALÅNGKALSONGER och så detta köpte jag detta til noah hadde ju bonus där som jag andvände. usch skulle vilja vinna massa pengar nu har så mycket jag vill göra/ köpa vi har ett hus som skulle behövas renoveras ganska mycket riva massa väggar, och bygga rum till noah och mycket mycket mer. skulle även vilja ha en ny skötväska ångrar så bittert att jag köpte denna jag har som skulle "matcha" vagnen den är värdelös dumfärg, eftersom den är ljusbeige så blir den så förbaskat skitig hela tiden, men men är ju inte av prio just nu...
nej nu ska jag slänga mig på soffan med älskling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar