måndag 13 september 2010

måndag

idag vart det en långpromenad efter vi lämnat av brudarna vi skolan, sen gick vi till bettans och tog en kaffe och snacka lite skit. j jobbar eftermiddag idag så det är bara jag och barnen hemma i kväll, tycker det är så tråkigt när han jobbar em för man kan inte göra nått. en gammal klasskompis hörde av sig idag och fråga om jag skulle med ner på babycafet i morgon, egentligen tycker jag Noah blivit förstor han far ju om kring och dom andra har ju små bebisar, men jag följer väl med ner så man får träffa henne och bebis, det är ju alltid mysigt.
har tänkt på att följa med påjennyn måndags lista men har inte riktigt fatta hur man gör ( lite pucko som man är säkert skit enkelt)

Idag måndag är jag glad för att:

*jag har en underbar familj som jag älskar

* min bästa mamma alltid ställer upp när jag behöver henne

* att jag fick så fina leggings av mamma igår

* att jag fortfarande får vara hemma med lilla noah

* att jag har så många underbara vänner runt mig puss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar