måndag 22 november 2010

saknar dig...

ny vecka och dåligt med bloggning igen, har inte riktigt haft nån motivation till att blogga, hoppas på en bättre vecka. igår fyllde älsklingen år, han fick ett par stövlar av mamma och barnen han har tittat på dom här stövlarna länge men inte köpt dom så nu är han glad.
usch jag är inne i en sån där tänkar period nu, det finns en person i mitt liv som jag saknar så fruktansvärt mycket,, jag vet att personen har det toppen just nu och lever livet men jag önskar inget annat än att det kunde bli som det var förr, att ni hittar tillbaka till varandra, men tyvärr är nog den tiden förbi, jag kan inte förstå att det är 1 1/2 år sedan.det känns ganska skönt att skriva om det för det är nått som jag tänker på ofta. så S om du läser detta hoppas du har det skit kul men jag saknar dig som fan.... PS Engla frågade efter dig här om dagen. DS
så i och med detta blir det ingen måndags lista känner ingen motivation till den : )
nej nu måste jag sluta hörs mer i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar