onsdag 24 november 2010

Adventstake.




idag var jag ner på galleria och köpte en jätte fin adventljus stacke, hon har så galet mycket fint där nere skulle kunna köpa allt nästan, har även köpt texten med god jul hos henne Ett litet rum, tror att jag ska önska mig lite grejor därifrån i julklapp, idag har jag även hängt upp alla julgardiner här hemma , ska även leta fram alla stjärnor och ljustackar i morgon, det blir så himla mysigt hemma när man jul pyntar, jag älskar julen men synd bara att det är så mycket jobb för bara en dag, men det är det värt. idag har vi tjuvstartat lite med ris ala malta och glögg, gu va gott det var. nej nu ska jag kolla klart på 24 timmar...

1 kommentar:

  1. Fint gumman! Jag och Jenny tänkte titta förbi i nästa vecka, men jag ringer dig senare i veckan så kan vi bestämma när kram kram Emma

    SvaraRadera