tisdag 23 november 2010

julklappar..


idag har jag och älskling varit till stan och shoppat några julklappar, hittade lite kläder till tjejerna, skönt att beta av lite, vi var även på toys ur us och tittade på polaris snowracer till ungarna i julklapp men vilken flopp det var den va så lite man kunde ju inte sitta två på den så en sån lär det inte bli får kolla på en vanlig bob istället , men den va ju tock fräck lr vad tycker ni?? hadde jag bara haft ett barn så hadde jag köpt den direkt , men nu är inte det fallet så då får man köpa den vanliga sorten. nej nu ska jag myssa med älsklingen .

3 kommentarer:

  1. Hej,
    Undrar vart du hittade den otroligt snygga snowracern?
    Kollade på toy ur us hemsida, men då såg jag en annan snowracer. Var finns den du har på bilden?

    Hälningar
    Anna-Maria

    Skicka gärna svar till min mail
    annamaria.c.larsson@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Hallå.
    Jag vill veta var man kan köpa soowracern.
    Maila gärna mej på willes.bygg@hotmail.com

    Tack på förhand.

    Med vänliga hälsningar
    Mattias

    SvaraRadera
  3. I Norge får man kjøpt den på BR leker. Det finnes kanskje i Sverige også?

    SvaraRadera