tisdag 9 november 2010

kaffe


sitter i soffan och har precis avnjutit en kopp cappucino?? stavning.. från min nya kaffemaskin jag köpt idag för mitt presentkort jag fått i present av alla mina älskade vänner tack alla,,
vilken fest i fredags gu va kul jag hadde tack alla som gjorde min kväll, hoppas ni haft lika kul som jag. eftersom jag inte gillar att ha fest så bad jag min svåger om hjälp och han fixade det så jävla bra tack snälla ni, min älskade mamma var ju orolig att jag skulle skada mitt knä igen och sa att jag skulle ta det lungt, tror ni att jag gjorde det då?? nej jag dansade och ramlade om kull och landa på samma knä men det gick inte sönder denna gång : ) men lite små öm är man ju, hi hi men det går över... måste ju även tacka snälla thessan som gjorde mig så fin, hadde till och med lösögonfransar det ni,,

2 kommentarer: