lördag 28 augusti 2010

torgfesten..


idag är det torgfesten här i byn, har inte så stor koll vad det innebär men det är olika aktiviteter för stora och små. senare på kvällen är det fest uppe på ladan, då j jobbar natt idag så får jag och ungarna gå ut och titta själva, frågade mamma snällt om barnvakt tigigare så jag kunde följa med några vänner upp på ladan i kväll, men hon var inte jätte sugen att ha alla tre så jag får nog stanna hemma.
har så mycket kläder och saker jag skulle behöva inhandla nu till hösten men vet inte va jag vill ha riktigt,,
har köpt en av skakerna på listan, en jätte fin dridriksson jacka till engla
hittade den på thuns, var på grännby dagen innan och letade men det fanns ingen som fall mig i smaken. men kom i stället hem med lite kläder till noah :)
bilder kommer sen.

* höst /vår jacka till engla. klar


*vinter kläder till noah.

*skor noah ,engla.

*vinter kläder engla.

*vinter skor engla tilde noah.

tilde har vinter kläder som jag är säker på att hon kan ha.
vintern är en mycket dyrare och tråkigare tid tycker jag man köper en massa vinter kläder som oftast i detta svenska klimat inte behövs för undantag förra vintern,
men man måste ju för man vet ju aldrig hur den blir eller vad säger ni?

1 kommentar:

  1. Håller med dig tjejen, inte ofta vi har vintrar som det var sist.... kram kram ses snart tycker jag

    SvaraRadera