fredag 20 augusti 2010

nytt utseende...

nu har snällaste j varit här och hjälpt mig med min blogg, som inte har sett så rolig ut men nu börjar man kanske lära sig lite tack snäll du för hjälpen.
har även lovat att bli lite bättre på att skriva lite oftare.
nu sitter jag här och myser i min ensamhet tjejerna sover,
Noah är hos mormor och jonny fiskar kräfor, hoppas ha får många. det var meningen att tjejerna och jag skulle cykla upp och titta hur det gick, så därför sover Noah hos mormor men när vi skulle cykla så började det regna så då vart det en tur ner till mysinge och köpte fredagsmys. nej nu ska jag titta hur det går för mina auktioner på tradera har lagt ut lite urväxta kläder från noah hoppas jag får lite slantar för dom så man kan shoppa nytt hi hi.

go natt på er

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att du börjat blogga!

    Du, är det Stinkydressen från Lindex du lagt ut? VILL HA!!!! ;-)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hittar inte på den... vad är rubriken?

    SvaraRadera