tisdag 10 augusti 2010

länge sedan....

oj nu var det ett tag sedan jag skrev någe här, men har varit lite upptagen.
jag och noah tog oss en tripp till ullared med min syster,
vi hyrde en stuga över natten så det vart en två dagars på gekås, hittade inte så mycket men ett fint abeko rengställ till engla för 149 kr, tycker jag va ett fynd.
sen har jag varit ut och svirat i öltältet jag och c, det va inte menningen att vi skulle gå in där utan vi skulle ner till öregrund och glo på folk.
men efter lite övertaln från c så gick vi in. lille brorsan bjöd då på öl,det va mycket trevligt att komma ut.
har ju inte varit ut på typ två år, oj det lätt mycket men så är det ju när man varit gravid och sen ammat lite,
iallafal vaknade jag dagen efter med jordens bakfylla och till och med fick kräkas på två öl och en cider
hur går det ihop sig fattar inte???.
nej nu ska jag myssa lite med mina prinssesor då lill prinsen sover och pappan är och fiskar i kallerö.

hej då så länge,,,,,,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar