onsdag 27 april 2011

roligt..







idag när jag kom och hämta barnen hos dagmamman så var barnen och åkte rutschkana Noah va jätteglad men va hade han på sig för kläder he he jo då har Jonny satt på han fin byxorna som jag köpte till jul såg väldigt roligt ut måste jag säga, jag ringde Jonny när vi va på väg hem och frågade va har du satt på han? - ja men det fanns inga kläder i lådan svara han, så nästa gång kläderna ligger kvar i tvättstugan kanske han får åka i pyjamas ha ha karlar... säger bara jag.

i morgon är jag ledig och då ska vi troligtvis få främmande av fina A med sin son V ska bli jätte kul vi har inte setts på länge, tur jag har bullar hemma att bjuda på : ) åhhh idag kom dom otroligt fina inbjudningskorten till mammablogg galan, låg en jätte fin berlock med i kuvertet, från http://busfia.se/ så otroligt mycket fint det fanns att köpa och så roligt när man kan designa sitt smycke själv, ni måste gå in och titta.


ps. glöm inte att gå in på mammabloggalan sidan och rösta på bästa blogg jag finns med i kategori 1 och 4.

2 kommentarer: