tisdag 12 april 2011

nya soffan

idag har jag varit och fikat på Bettan med fina vänner E med sin söta son v kom till Gimo för att träffas alltid lika kul fast det inte blir så ofta. Jag har även varit på utvecklingssamtal i skolan med Engla det gick bra för henne, lite svårt att sitta still no shit tänkte jag : ) men hon lyssnade bra, det är väl bara hemma hon skiter i att lyssna he he. Idag kom även våran nya soffa den är jätte fin ska lägga upp en bild sen när hela vardagsrummet är klart, det kommer bli så fint. i helgen ska vi på lite galej hos några kompisar ska bli super skoja att träffas och dricka lite det är ju inte så ofta man gör det, fast jag har mycket att se fram emot nu ska på bloggalan den 7 maj har föresten köpt klänning och skor så nu hoppas jag det passar, sedan i slutet på maj ska jag och mina systrar på spa en helg i leksand kommer bli hur mysigt som helst, vi har aldrig gjort nått sånt bara jag och mina systrar så det kommer bli toppen. nej nu blir det soff mys kram på er ps. gå in och rösta på bästa mamma bloggarna på mammabloggalansida http://mammagala.se/rosta.html ds.

2 kommentarer:

  1. DEt är tydligen många barn som inte kan sitta still så jag har hört (kan vara bullshit), men att dom håller på att ta fram en speciell skolstol som ska vara bekvämare och därför öka koncentrationen..
    Det återstår att se.

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt förresten att du och dina systrar ska till galan ihop :-)

    SvaraRadera