tisdag 6 mars 2012

Hej igen : )

Hallå hallå.. Här har det varit tyst som i graven, är inte någon hejar på det här med att blogga, älskar där emot att läsa andras bloggar.just nu sitter jag i soffan och tittar på tv, väntar på att big brother ska börja, hoppas att jag orkar hålla mig vaken bara, har jobbat min andra dag efter att varit sjukskriven en månad då jag har opererat mitt knä igen. Jag va in och skulle operera ut ståltråden och stiften jag haft i knät sedan olyckan,trodde att allt skulle gå galant, men det vart ju inte alls som jag tänkt mig, men nu hoppas jag allt bara ska bli bra igen.Annars då vad händer här hemma?? Jo vi håller på att renovera gille stugan som ska bli Englas rum, sen ska Tilde få vårar rum, och vi flyttar upp så det är många rum som ska renoveras men det blir fint när det är klart ... Måste lära mig lite mer om att blogga från paddan då våran dator inte funkar, hur man får till bilder i inläggen annars blir dom kanske lite tråkiga lr?

Hej med er så länge : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar