fredag 25 mars 2011

thuns..


idag har jag och Noah varit upp på öppna förskolan och busat, han va jätte glad och ful i bus, efter det vart det en lunch med bästa j och tjejerna på gallerian innan Jonny kom och hämtade oss för att åka till thuns, jag och Noah behövde skor jag hittade ett par convers, men hittade tyvärr inga till Noah, men jag skulle gärna åka tillbaka och titta för dom har ju så sjukt mycket fint till hemmet som jag skulle vilja ha men med en stressad man : ) så går det ju inte att gå och strosa, för han skulle ju till stan och köpa cykel till Tilde, så nu va man några tussen lappar fattigare, hittade en fin på coop faktiskt, vi va på fler affärer och tittade men jag är inte villig att lägga hur mycket som helst på en cykel hon ska ha i ett år typ, den här vi köpte gav vi 1990:- det är väl lagom. nej nu ska jag glo lite på TV innan sängen för i morgon blir det jobb 7-21 härligt pass va??
trevlig helg på er

1 kommentar:

  1. beställde ett par convers till Wincent nu på ellos blev super billigt , fanns i alla färger och storlekar :-)
    Kram kram

    SvaraRadera