torsdag 6 januari 2011

soffan...















just nu sitter jag och tjejerna i soffan med varsin dator och surfar runt lite, tjejerna fick en varsin av mormor och morbror Petter så nu får mamma ha sin ifred : ) Engla sitter här och är arg för att hon inte kan skriva för då skulle hon maila mormor söta unge, Tilde har ju lagt in msn på sin då då kan ju hon sitta och prata med mormor mm och det tycker ju Engla är fuskit,
måste vissa lite bilder nu när jag äntligen lagt över dom på datan. fast jag blir galen fattar inte hur man ska göra för att dom förbannade bilderna ska komma som jag vill men ni får ha överseende med det. bilden på lampan vart inte så bra men den är jätte fin i verkligheten jag fick den av min svärmor i julklapp, den är köpt här i Gimo på ett litet rum, hon har så himla mycket fint där nere, fick ju även ett presentkort där av min kära mamma så då kan man ju köpa nått mer fint. nej nu ska jag titta på göta kanal 3,,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar